Am visat ca nu am telefon

Am visat ca m am trezit intr-un hotel si cautam disperat

ca nu imi gasesc telefonu,m am calmat si am inceput sa

imi caut telefonu prin hotel prin speranta ca l am

pierdut pe acolo fara sa mi dau seama dupa vreo ora

imi dau seama ca nu are sens ca dece m am trezit intr

un hotel fara sa stiu ca m am culcat acolo asa ca m am

pus sa ma culc iar m am trezit iar in padure si am facut

acelas lucru mi am cautat telu si dintr o data o aparut o

use din care a iesit un interfon care levita si el mi a zis

ca trebuie sa ma bat cu monstri din padure ca sa imi

dee telefonu asa ca de sub o frunza mi am luat sabia

siarmura si cand m am imbracat m am teleportat intr o

arena in care ma asteptau monstri era o calugarita cu

un monstru din mlastina si un tigru siberian am inceput

sa dau cu sabia si i am batut pe toti dintr o data o

inceput sa sune o alarma nu stiam ce se intampla o

inceput un crutemur mare si toata arena sa daramat si

eu m am trezit defat alarma era alarma de la telefon

care suna de vreo 2 minute ca sa ma trezesc sa merg la

scoala

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

PowerFlower

Operatii